PROXIMIA
PRINCIPALAGRIGENTO 25TURESPORTDOCSNOTÍCIES

Veteve celebra el Dia del Llibre a El Corte Inglés de Castelló



El Corte Inglés de Castelló ha viscut una intensa jornada literària amb motiu del Dia del Llibre, gràcies a la lectura continuada de “El otoño del patriarca”, una de les obres més significatives de Gabriel García Márquez (1927 – 2014), que enguany commemora el 50 aniversari de la seua publicació. L'acte, organitzat per El Corte Inglés per nové any consecutiu, ha reunit a més d'un centenar de persones de diferents àmbits de la societat castellonenca.
La lectura ha començat a les 10 del matí a la sala d'Àmbit Cultural, convertida en un espai de trobada per a representants del món cultural, artístic, universitari, empresarial, polític, social i festiu de la ciutat. Com marca la tradició de Sant Jordi, tots els participants han sigut obsequiats amb una flor.


    20:49
    Ecodelantro ha visitat Televisió de Castelló per promocionar l'Espectacle Drag Queen El pròxim divendres, del 14 de novembre
    01:21:40
    BARBERIA ALBINEGRA PGM09 - 06 noviembre 2025 -
    27:46
    Pressupostos Participatius.El Regidor de Participació Ciutadana i Barris, Detalla les CincFases del Procés.
    31:00
    El CD Castelló Impulsa la 'Gran Donació Albinegra' al l'Skyfi Castàlia.
    19:37
    L’ESAD Castelló presenta el projecte guanyador del VII Workshop de Vila-real: “Petjades en les ones”
    13:29
    Manos Unidas de Vila-real organitza un concert solidari a l'Auditori Municipal

Proximia © 2025

CONTÁCTANOS
Política de PrivacidadTérminos del servicioPolítica de reembolso